
Op. Bragança
paulista

450
Ideal Qualification:
BP Qualification:
150
Current divergence:
-75%
DASHBOARD
Tempo de lançar pedido
NÃO HÁ DADOS
Tempo de embalar pedido
NÃO HÁ DADOS
Tempo comanda cozinha AD
NÃO HÁ DADOS
Tempo comanda cozinha BD
NÃO HÁ DADOS
Tempo de chapa proteína 80g
NÃO HÁ DADOS
Tempo de chapa proteína 130g
NÃO HÁ DADOS
Tempo de montagem 1 un
NÃO HÁ DADOS
Tempo de montagem 5 un
NÃO HÁ DADOS
Promoção balcão 15%
SERVIÇO INATIVO
Promoção balcão 30%
SERVIÇO INATIVO
Promoção online 15%
SERVIÇO INATIVO
Promoção online 30%
SERVIÇO INATIVO
Promoção online 40%
SERVIÇO INATIVO
Promoção online 50%
SERVIÇO INATIVO
Retirada no balcão AD
NÃO HÁ DADOS
Retirada no balcão BD
NÃO HÁ DADOS
Entrega delivery AD
NÃO HÁ DADOS
Entrega delivery BD
NÃO HÁ DADOS
Consumo no local AD
NÃO HÁ DADOS
Consumo no local BD
NÃO HÁ DADOS
Colaboradores cozinha noite
Colaboradores cozinha dia
NÃO HÁ DADOS
NÃO HÁ DADOS
Avaliação Geral Meta 4,8
FORA DO PADRÃO
Avaliação 5 Estrelas
FORA DO PADRÃO
Avaliação 4 Estrelas
FORA DO PADRÃO
Avaliação 3 Estrelas
FORA DO PADRÃO
Avaliação 1 e 2 Estrelas
FORA DO PADRÃO
Cupom delivery
OK - NO PADRÃO
Entrega grátis delivery
SERVIÇO INATIVO
Política de preços vs fat.
FORA DO PADRÃO
Formas de pagamento
NÃO HÁ DADOS
Registro de movimentação
NÃO HÁ DADOS
Cardápio burguer online
OK - NO PADRÃO
Cardápio pratos online
MIX FORA DO PADRÃO
Cardápios saladas online
Cardápios burguer presencial
MIX FORA DO PADRÃO
NÃO HÁ DADOS
Cardápios pratos presencial
NÃO HÁ DADOS
Cardápios saladas presencial
NÃO HÁ DADOS
Ticket online
Ticket balcão
FORA DO PADRÃO
FORA DO PADRÃO
Horas aberto
Dias aberto
FORA DO PADRÃO
OK - NO PADRÃO
Aplicativo Super Duper
Sistema de entregas - Motos
SERVIÇO INATIVO
SERVIÇO INATIVO
LENGENDAS
FORA DO PADRÃO / INCONFORME: Quando a operação está com um serviço ou produto fora do padrão determinado pela franqueadora.
OK - NO PADRÃO: Quando a operação está de acordo com o padrão determinado pela franqueadora.
MIX FORA DO PADRÃO: Quando a operação utiliza produtos que não estão no mix de produtos padrão determinado pela franqueadora.
NÃO HÁ DADOS / ND: Quando a franqueadora não obtém dados e informações da operação
SERVIÇO INATIVO: Quando a operação não trabalha com determinado produto ou serviço.
SAF - Customer Serviceto the Franchisee
remote inspection survey
Notification The franchised unit:
Bragança Paulista - SP
Regarding the inspection carried out at 12/26/2022
Dear Sir
As you know, the success of your unit is conditioned by the various market variables, as well as the correct management and personal commitment of each Franchisee.
In this sense, Super Duper Franchises, after orientation on 08/23/2022 and again sent and communicated via Circular on 10/04/2022, through this circular the standard model of indices and standards that must be carried out and achieved by Franchisees. Said documents and methods have already been made available to franchisees through the franchisee's portal and at Duper University since its entry. (Example: Operational Management, schedules, checklists, recipes, visual communication, regulations and execution standards, etc.)
It should be noted that compliance with the standards established by the Franchisor, in addition to being a contractual obligation, is also fundamental to the success of the business.
Any doubts about this standardization circular should be clarified directly with the Franchisor's service.
As a result, in your commercial establishment, accompanied by the teams: commercial, marketing, audit, operational, service and the CEO of the company Super Duper Franquias, a remote technical inspection, carried out through the analysis of data made available by the delivery platforms, SGBR system and in our internal records, in addition to images provided by the franchisees themselves and information passed on by them. For confirmation of some cases, mystery shoppers were also used and inspections were carried out by the franchisor's team in units where necessary.
In your franchised operation we found some non-conformities that need to be regularized, some of which extend to months. In order to rectify once and for all the non-conformities listed in this document. Remembering that it is mandatory by contract and before the law that the Franchisor's standards are executed.
It was found that: Assembly sheets, menus, visual communication, commercial actions, sales ticket, kitchen flow, price x billing policies, delivery time, delivery system, quality assessment by customers, product mix and the Super Duper application are at odds with the standards established by the franchisor within the Franchisee Portal.
WE HEREBY NOTIFY you to contact us within
a maximum of 14 days to make adjustments with the
franchisee service team. The deadline for regularization is 30 (thirty) days.
Tempo de lançar pedido 1 MINUTO
Tempo de embalar pedido 2 MINUTOS
Tempo comanda cozinha AD 8 MINUTOS
Tempo comanda cozinha BD 6 MINUTOS
Tempo chapa proteina 80g 4 MINUTOS
Tempo chapa proteina 130g 7 MINUTOS
Tempo de montagem 1 MINUTO
Tempo de montagem 5un 2 MINUTOS
Retirada no balcão AD 29 MINUTOS
Retirada no balcão BD 12 MINUTOS
Entrega delivery AD 39 MINUTOS
Entrega delivery BD 25 MINUTOS
Consumo local AD 19 MINUTOS
Consumo local BD 11 MINUTOS
Todos os tempos são calculados através das plataformas de delivery e do sistema SGBR, em sua maioria, calculando o tempo de entrada e saída de um pedido.
Obs.: Caso seu estabelecimento tenha tempos superiores aos tabelados acima, este estará inconforme